✖ Måndag - Hate to Be'in Sick Like SHITT


Aallooo =D

Guush!,, e skit trött..Kunde itne sova inatt eftersom att jag hostar som en
Pappegojja .. Antingen va de jag som smitta Bby elr så va de han som smitta mej -.-"... riktig kaos FÅ SHÅ





dagen började med att jag vakna 5.. sen sov jag i 45 min typ.. Alarmet gick på o jag stängde av såklart (A),. tänkjte ligga o sova en stund till bara.. sen när jag öppna ögonen kl va halv 8 !..
WTF KMR FÖRSENT TILL SKOLAN =O

typ va dööd.. drog på mej Mjukisar o ngn tröja sen knöt upp håret sen stack jag.. de regna som fan.. de ha de gjort varje dag nu känns de som -.-"...tråkigt väder.. jag blev Dygnsur men ialf hann i tid ialf (A).. vi satt o lekte ngn lek typ. " HETA STOLEN "
Läraren sa ett påstående sen om man håller med ska man ställa sig upp o byta plats o sääga VARFÖR Man bytte plats o skit.. aa ialf sen sluta lektionen så hade jag  E-handel satt o gjorde ngt skit.. sen fick vi svenska uppgiiift som jag tyvärr inte orkar göra NU HAHA!. de e typ som en sån Tidsfördrift sak men ändå en läxa för att kunna se hur Killar o tjejer svarar på samma frågor. Vad för skillnader mellan Förhålllanden m.m. aja..



Hade lunch sen Sista lektion.. F*cking AVTALS SAKER svär jag fattar ingenting med de där avtalen -.-"... blir psykad snart haha har en liten läxa till nästa vecka.. fan läxförhöret kmr gå åt helvete (Y).

aight inte så mkt mer hände.. jag gick hem i regnet.. o jag hostar hostar o åter igen hoostar..!...
Maybe HEO INFLUENSA?



Hoho.. Aja.. kom hem o käka lite.. sen sov från kl:13,30-19,03 typ.. fan va mkt Jag sov.. skulle svara på bby's sms men skrev bara halva sen somna jag HAHA!..
sen vakna jag av Izza's sms..-.-".. aja giick upp o käkade Julost o drack Varm Oboy o såå.....chattade med bby o så ruttnat typ.. rutten dag e skit blek i ansiktet nu =(....

veet inte va ja ska skriva mer,,, haha ska försöka sova så jag orkar gå upp imon,, =).

väck mig gäärna 06,00 hahah god natt peeepz  ♥





Kommentarer
ellen ~

krya på dig :**

2009-11-24 @ 14:22:54
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Carro =)

Tacck bby <3

2009-11-26 @ 00:51:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0