✖ Lördag - Ute hela dagen =).

Hallooojj =)

yeepp va för lar för att blogga igåår kom hem rätt sent med..

ialf.. jag vakna då och skulle baka med min Mor.. men de blev inte av eftersom att ngt hade hänt med spisen sen de blev blev sån strömavbrott elr va de heter.. men de fiixades efterååt då jag mamma o pappa skulle te stan medans syster e hemma xD.. vi stack till MQ o köpte en vinterjacka till pappa o såå plockade mamma en trööja så han betala,.. jag ville ha en cardigan typ. HEEELT FIIIINNN men som sagt den modellen elr va man ska sääga e rätt gammal nu =/.. 400:- täänkte typ att aa pappa kmr ändåå betala men ändåå hahaha de va en klänning jag ville ha med men de fanns inte i min storlek,. kaos.!.. aja till sist köpte jag inget xD.

Jag fick ett samtal om att jag kunde komma upp och baka paj.. men men de blev inte heller av xD.. spela CS med Köttmabarnet istället i ett par timmar sen börja jag ruttna o sånt.. såå jag stack till grannarna xD.,, va där till kl 01:00 typ.. sen hem.. väntade på att bby skulle komma hem... sen satt vi o spela poker.. sen sov jag =)..



SÖNDAG : Hellloo =)..

Yes.. uhm va ska  jag böörja med? jag ha vatt ute.. stack till Norrby en stund sen stack jag till Hässle o käka o så fick byta blöjjor o mata ungen.. kaos va de.. men men bilder kmr upp imon eftersom att min USB e cepe nu.. elr så e de mobilen jag vet inte ritkigt.. men men ska nog ta o soova nuu..... trött...vääcka köttmabarnet kl 05,00 oxxå.. hohoh.. kaos god natt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0