✖ Kortfattat om helgen TYP xD

HAllloj =)..

Lite seg uppdatering jag vet.. ha haft lite grejjer att gööra =P...

okej jag börja med fredag sen berättar jag resten av helgen i andra inlägg =P..elr så skriver jag HELA helgen i samma inlägg ?.. vet inte om de blir för mkt men men :D..

ialf.. jag va i skolan en stund sen stack jag hem sen skolan sen hem sen Gbg o träffa Fläskberget. jag skulle egentligen köpa skor o sånt men men .. köpte bara ett par skor som va billiga o sånt men dom va fina =) fina skor för att ha när man e ute för tillfälllet xD.. ngt jag FYNDADE faktiskt.. jag tänkte köpa ngn sorts sko som likna stövlar typ, med klack elr utan vet jag inte...ngn jag kan ha i 1-2 år som klarar av snö o sånt shit -.-" va fan hittar man sånt då ?

aja.. sen va jag hemma.. o glodde på typ 2 ½ filmer... va helt dööd... somnade nog ett tag.. (A)... sen vaknade jag o så sov jag igen..

dagen va slut xD




Lördag: Happy birthday Cindy =)


Yepp.. lördag va jag o kolla på en liten thaiboxning träning o så.. rätt kul o så va jag  stan  köpte lite presenter o sånt.. sen åkte hem =)...

( Cindy's fest skriver jag i ett annat inlägg (A) o när jag ha lagt in lite bilder hahaa.. )

Ialf.. åkte hem med bby sen gick vi på kalaset. jag hade de rätt kul faktiskt.. elr aa de va OK.. sen åkte vi hem runt 11.. vet inte vad vi gjorde... sen skulle ajg o bby kolla på film,, när jag väl hade tagit upp filmen så kolla jag klockan.. o den va halv 3 typ.. fatta inte vad vi gjorde så tiden gick så snabbt =P.. aight.. vi sket i filmen o sov istället.




Söndag: Bowling

Yepp... vi vaknade o sega osss som vanligt..  =P.. halv 12 fixxa vi oss o skulle te hässle o äta o jag skulle klippa Ungen hår..  de va as tråkigt vääder regnade typ hela tiiden, fi fick skjuts av pappa .. vi va inte direkt snygga.. mjukisar båda 2 o så aa helt luffiiga men aja xD..uppe o de lagade mat o jag klippte håår.. bby höll i en tidning för att håret inte skulle komma på Ungens kropp.. haha.. aja. de va kul o de tog en jäävla tid.. noga va jag xD.. ha ingen bild på henne tyvärr, hon lät mig inte ens röra hååret när de va klart -.-!.. fick duscha henne o masa skit.. sen stack jag o käka ,, sen lata oss framför tv.. sen åkte vi till stan o spela bowling Jag,Syster,Ninh,Bby. de va väl ok.. förrutom att jag fick ont i mitt finger... långa naglar va nog förklaringen.. aja aa sen gick vi hem i regnet, o så skulle bby hem =(..* saad*
de betyder att:

  • ingen att bråka med
  • ingen o krama
  • ingen som pratar
  • ensamma nätter -.-" --> mina nallar har jag (A)
Jaa de finns säkert mkt mer xD.. men vi ses snart.. hihi med DONATS/ MUNKAR HAHAAHHA ! (Y)..

aja aa bilder från bowlingen kmr nog upp imon tror jag.. e lat nuu. e trött..skola imon -.-"...KAOS..

GOD NATT PEEEPZ ♥


UPPDATE bilder från bowlingen här (A)




Lillen e helt söt så va tvungen att ladda upp (A) hahaah








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0