❤ Torsdag - Me & Bby 3 månader idag ❤

 

jag o Bby 3 månader idag =).. vi ha inte gjort så mkt.. han ha säkert haft kul men men.. =).. en vardag e nog inte lätt att fiira haha..uhm får se om vi träffas snart... ha haft 3 underbara månader tlsm med dej och hoppas de varar längre =).. visst vi e lite kaos ibland men men MARK  e ju lite som han e xD,,,,,,, mitt lilla Fläskberg
I U





japp.. uppdatering sen tidigare idag,, inget spc ha häänt.. efter lunchen stack jag te bibblan o gjorde klart 1 uppgiift... satt o käka kexchoklad o drack PÄRON SMIL! HEEEEEEEELT gott.. smaka som piggelin typ (A) ialf
sen uhm...gjorde inget.. satt oo spela massa facebook spel xD,, sen inget mer hahah... de regnade då jag gick hem.. kaos regna hela tiden -.-".......

när jag kom hem käkade jag såklart.. sen inget inget inget sen käka sen inget.. nu dator o chatta med NYPONSOPPAN (A) hahahaa.. Soppan sa att jag skulle skaffa mej ett kylskåp bredvid daton .. ingen dum idé =D....

JUSTE!

de va ngn kille som villa erbjuda mej en summa pengar idag. om jag gjorde ngt i cam för ngn kompiss till honom i afrika elr ngt,, han sa att han fatta att jag inte vill gööra de gratis så säg en summa.. jag sa 5 mille.. han ba så realistisk.. jag ba höhöh... han typ vill du ?.. jag  vet inte sa jag.... fast självklart ettt NEEJ!
men aaa spela dum o fråga va ja skulle gööra.. han typ.. strippa,smeka o kanske pulla dej sj..
JAG BA WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!

han typ.. MAX 20 min,., jag ba wtf dra åt helvete.. sen blocka jag honom... SOPPAN bleev heellt jäävla arg AHAHAHAHAHA soppan typ.. BLOCKA HAN TA BORT HONOM ..!!! SLÄNG HAN I PAPPERSKORGEN!!!!!!!!!!!!!

aaa att de ens finns så trööga personer ibland xD

senare nu så satt jag o en kompiss o snacka om vååra förhållande o killar.. vf man tkr o tänker si o så... ngt riktigt kul.. för vi ha inte snackat på ettt tag men men =).. vi vietnameser förstår varandra ialf.. (A).


dåålig uppdate med bilder i knoow.. e för lat för att ta nya.. men jag tog nya igåår faktiskt.. lite rastlös då jag kom hem från gbg.. men men.. bilderna kmr nog imon =)... elr under helgen ahha får se xD..

Bjuder på en gammal bild xD


PUSS HEJ!


Kommentarer
sai

Får man la säga GRATTIS :D till dej och din kille :P

have a nice day baby ^^

2009-11-20 @ 19:40:12
URL: http://nareerat.bloog.se
Anonym

fyfeeoo så söta , & grattis p er !! :D faan ja måste få träffa er tlsm ngn gg, så dra hit han när du åker hit -.-

2009-11-21 @ 11:58:28
Umbrella

Grattis tjejen! ;)

2009-11-22 @ 16:45:48
URL: http://nothingbutlove.blogg.se/
Carro =)

Svar: Sai: hihi tack så jätte mkt =P.. länge sen vi såågs hoppas vi ses snart ;)



Diana: HAHAHA... aaa ja ska försöka att dra med han ngn gång efter vintern ;)



Unbrella: haha tack så mkt ;)..undra hur de går för dej snygging ❤

2009-11-22 @ 17:33:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0