Gbg allan här:D(asså det är inte linh som skriverXD)

Hello alla jag mr A in the house!:D skulle bara vilja visa detta klippet asså den är så BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST:D


denna låten har jag lagt upp för att den är så bäst:D asså enligt mina kompisar är det min låt men jag vet inte varför dom säger detXD

Asså så ni bara vet det är första jag bloggar så det komemr bli lite fucked upXD fick nämligen äran att gäst blogg!!!:D Ha! DET DU:D

för er som undrar är jag är jag en kompis till Linh från gbg:)
lärde känna varandra genom ai sen msn och slutligen träffades vi i det senaste AI diskot i Gbg, asså damn!!!
hadet det skit roligt den kvällen, synd bara att kagh inte drack så mycketXD hahahah (tro inte jag är alkolist nu!XD)

lite mer om mig.
jag heter allan så klart är 19 MEN 20 den 17 april:D asså snart om ett halvårXD men det som är fail är att jag int har körkort-.-XD
jag bor i HJÄLLBO som ligger i GBG asså Hjällbo är personligen det bästa förorten enligt mig, har bott här i 15 år:D
mina fritids syslor är typ att umgås med kompisar, gyma, träna kampsport. fast på den senaste halvåret har jag hållt på med thaiboxning(L) det är grymt:D
asså tipsar alla att prova det någon gång:D

Om det är något ni vill mig skriv bah till LinhXD hahahaXD

Asså det börjar bli som en kontakt annonsXD I'm so sollixD
men iallafall idag har jag gymat som vanligt. Körde bröst och triceps:) sen när jag kom hen så käkade jag RIS med pannbiff som mamma hade lagat:D asså älskar ris:D asså det går fan inte att leva utan ris:D sen nu sitter här och skiver i bloggen så det blir nog att jag sak kolla på en Hong Kong serie som heter Last One Standing. asså den är SKIT BRA:D fast har snart stt hela:D Btw måste bara säga att jag älskar att kolla på serier!!:D så behöver tips på några bra kantonesika, koreanska eller taiwanesisak filmer:D så skriv gärna till Linh och säg de filmerna:D Asså vill så gärna se på full house 2:O fast synd att det inte är samma skådespelare baraxD måste dra och duscha snartXD så ni alla få ha det så bra:D
HAAAAAAAAAA DEEEE!:D TTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIII:D



TACK FÖR DITT INLÄGG ALLAN =D

en liten uppdate häär...

jag fick en till present idag elr aa en till o en till.. en försenad present kanske de heter xD,, haha kolla =D



Heelt feeeeeeeet e den.. .. ni som ska dra på Gbg disco den 23 December kmr nog se mej gå runt med den ;).. LÄTT.. behööver nog skaffa 6 livvakter runt mej,.. en av dem kmr att vara DU ALLAN xD
aiight de va allt.. min dag ha vatt lugn.. lite damp dag men aja.. orkar inte skriva räcker emd att GULLUNGEN ALLAN SKRIVER =D...

byyee


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0