✖ Fredag - What's goin on with me =( ?


ÅHHHHHHHHHHHHH RRYCCK DAMP *PSYK FEEELLL!!

hur trööög få man vara omg... RYYCCKK!! helt fucking stööd i huvvet.. LOL..

shiiet kl 8 va jag i skolan. jag skulle va nere i bibblan..-.-".. när jag träffa honom han sa te mej Yvonne sa att du ska upp till våning 6 .. jag ba aha a okej =).. sen gick jag upp och på våning 5 träffa jag henne..hon ba:

CAROLIN. gå upp där och vänta på mig.. Jag vill prata med dig.

Jag: M

Efter 20 min.. kom hon... hon går förbi mitt ansikte utan att sääga ngt.. jag ba WTF.. sen ajg kolla på henne jag sa

HALLå YVONNE SKULLE INTE DU PRATA MED MIG ^o)?..

hon ba : NEEE de har jag inte sagt ?..

jag ba : aa vf sa du till mej att gå upp hit o vänta på dej då ?..

hon : nee men jag har inte sagt ngn avtalad tid med dej carolin..

jag: WTF... varför sa du då till mig att vänta här uppe på dej ?... tror du jag ska vänta här hela dagen för att prata med dej då elr.. ?

hon: * TYST * .................... neeeaaa men jag och Venornica ska prata med dej och Pierre samtidigt..

Jag: aha.. vänta tills nästa år då..

yvonne: ta ditt arbete då.

Jag:u-samtal kl 9. och jag trodde att jag skulle vara i bibblan..så har itne med mig ngt arbete.

Veronica: men jag ha sagt till dig att du inte ska vara i bibblan..

Jag : aa men vad visste jag oofta jag ska veta iförväg att jag itne ska vara där mer om ni inte ens säger ngt. di e fan trööga..

Yvonne:  aha aa hopp..!... mmm... men då får du skylla dej sj..

jag: DAAAAAAAAAAAAMPP!!! STACK DÄR IFRÅÅNNNN*.. " fan va du e jobiig...!!!!!!"...



aja what ever... jag stack till cafeterian o köpte en macka o en festis.. kl 9 mötte jag mamma och vi fick reda på att Utvecklingsamtalet blev inställt eftersom att läraren's buss va försenad 1 timma o ngt.. aja aa what ever... mamma fick damp och skulle prata med yvonne.. jag hade ju berättat till henne att jag fick vänta o sånt... sen mamma prata med bibblan gubben.. asså sa te henne vf ska du prata med honom han kan ignenting fan.. sen aa bla bla hon tjata som vanligt.. sen de ringde ner Veronica.. alla ahde missförståått situationen de trodde att mamma dampa för att u-samtalet blev inställt. men de va ju inte de.. de va för cepe läraren.. omg!.. vi snacka med veronica.. och vi kom ingenstans asså hon fattade int ens att de va fel att sääga te mej att jobba med arbete om jag inte ens ha med mej de.. mongo fan..! hur ska ajg veta i förvääg att jag ska ta med mej saker o inte vara kvar i bibblan lixom.. ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!


I hate loove... KLICCCK  CLICCK!
(de blir för tyst annas,,, lyssna på lyricsen..).

 


aja aa skit i nu.. jag stack till ett grupprum o arbeta med mina saker.. internet cepa så a.. hade ont i huvvet o jag va alldeles kallsvettiig.. vet inte mådde inte bra.. o jag ha ont i mina täänder med.. siiken smääartaa allsåå.. damp =(...... känner mej ensam.. guush.. jag soov en stund sen vakna jag o tog lunch.. åt ingenting.. sen stack upp igen o arbete med 12 frågor sen klar.. ruttna lite sen soov.. sen upp o satt vid daton ...... kolla lite bilder och fick upp lite gamla minnen.. många personer som jag egentligen saknar otroligt mkt.. ='(... o massa misstag jag ha gjoort.. kaoos jag förlorar bara bra vänner juu =(----> SAD LIKE SHIT...

" Fatta inte att dåå jag va som lyckligast och hade dom bästa runt omkring mej,, jag tog inte vara på de..
FET ÅNGEST !
"

..................förlååt.................


har en massa skit i mitt huvve som snurrar runt nu.. vet inte va jag ska gööra.. e trött på allt.. vill bara teleporteras bort någonstans där jag är ensam,.. vill komma bort från allting.. typ böörja om från början.... känns inte som om jag är mej sj längre. något ha förändrats.. jag  tro ja ha tappat förtroende för mej sj...

aja finns väl vissa perioder då de e så antagligen.........


okeejj slut på tankarna.. ska blogga lite om va jag ha gjort under dagen =P

då jag va i skolan satt jag o ruttna ju som vanligt.. satt o lyssna på denna låten


Underbar är den... me loove ❤

 

lyssnade om och om igen.. fatta att detta kan hände IRL.. helt soorgligt...
snackade med en kompiss idag dessutom.. och han skicka mej denna igen.. o bad mej lyssna på den.. jag sa aa jag ha drogatt sönder mej på låten idag..
han sa exakt så e de för mej.. som du gjorde mot mej.. då tänkte jag ?
WTF!.. =O..
NOOOO va ha jag gjoort..! lixom ha ju redat ut de redan o allt va ju okej.. de va för 1 år sedan -.-".. aja

fick lite skuldkännslor däär vågade knappt svara =/...

ialf.. jag gick hem o de va cepe kallt..
när jag va hemma så va de helt MÖÖRKT hemma.. tände lampan med gick inte... ok CARRO GOES ELEKTRIKER? * NOOT*

ialf.. jag satt ensam i mörkret.. bara den lilla toaletten hade lampa.. shiet..va hungrig som ett mongo.. men men jag gick ut till el lådan elr va de heter o glodde lite.. fatta inte va felet va. sen aa jag vet inte senast jag rinmgde en gubbe så sa han te mej att byyta dom vita sakerna.. vet i fan.. men men hatar sånt häär.. e rädd för att få stöt o skit.. KAOS de e KILLJOBB OCH INTE MITT JOBB ! xD

GISSA VAD?.. JAG FIIXXA DEE xD

synd om mej elr hur. men men de fiixade sej jag gick in och satte mej i köket. gjorde mat.. åt " BUN RIEU".. men spisen funkade inte ens.. varmde soppan i micron -.-" lika bra.. snabbt o effektivt (Y). HAHAA..

jag hade VÄÄRLDENS HUVUDVÄÄRRK innan!!...
stack o sov.. sen kl halv 9 plingade på dörren guess who... * no comments*
ialf gjorde läxoor o så aa. inget mer..

sitter och läser detta nu.. CLIICK!

läskigt va..?.. kaos ska be alla vänner komma ner till mej o bo AHHAAH !

aja aa ska dra o sova nu elr ngt..Jag sitter o e KALL SVETIIG =(

Niite niite <3


..... saknar dej


Kommentarer
annaaaa the bäääst ♥

vem är det som säger "vad är det för fucking musik du lyssnar på, stäng av!" -.-

2009-11-14 @ 01:29:54
URL: http://annadang.blogg.se/
Carro

Jaa men inte för att jag hatar kärlek.. de e för jag inte gillar förväl..

2009-11-14 @ 11:37:04
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0