✖ Kortfattat om de senaste dagarna =)

Halloj Bloggen Im Back (A)

 

愛在記憶中找你 -Love to find you in my memory



yes.. uhm börjja med förra veckan då.. jag va inte i skolan på typ 3 dagar -.-!... de va lite grejjer som hände men men .. de håller jag för mej sj..

uhm.. aa sen under Fredagen va jag med Soppan (A).. de regnade o vi käkade lite o snackade skit.. Soppan underhållde mej hela dagen typ =).. fett kul o va med dej =D... Köpte en Väska för 400 o en Klänning... fyfeeeo FAttig som fan nuu =( SNÅÅL E JAG MED xD vill köpa ett par skor för 200 med... elr 350.. ha inte ens rååååd!.. KAOS PÅ EKONOMIN

 


Dagen efter stack jag te Gbg.. kunde itne soova på hela natteen kaos sov kl halv 6 typ -.-.. somnade nog på datastolen med.. shiiet,,, men men, jag va där sen Lörda åkte vi hem för
Min Unges B-däy (A).... 3 år nu bby ♥ stoor flikka (A)

okej de va slut typ. Bildera o detaljerna kmr nog när jag ha fått bilderna (A).,,,

Söndag?... uhhm................ RUTTNAT SÖNDER!.. ha vatt as seeegt och aa de e mkt som ha häänt.. typ:

flytta hit flytta diit, skolan, läxor, mat, sömn, Kondition, Kärlek m.m Helt Kaos.. Vill bara försvinna från världen..



aight,, ska ta de lugnt nu veckan som kmr =).. ska nog äta lite wienebröö o såå dricka te o soova (A)
( OM JAG NU LYCKAS )

 


 

 

 



Kommentarer
diana

abooowe dt är väl nt du på bilden va :o

2009-12-01 @ 08:48:20
Carro =)

Joo de e jag o min kille NOOT HAAHHAAH Likna de mej elr ?? =P fyfeo

2009-12-04 @ 00:10:43
URL: http://chingeliing.blogg.se/
diana

aa som fan :o omg , håret o allt , wtf :| ahaha

2009-12-08 @ 20:48:05
Carro =)

HAHAHAH! ASG... Likna de min kille då ?? =P

2009-12-09 @ 13:00:06
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0