★ Mina Minnen Under 4-5 År =)..

Del 1 . 2006-2007. kmr bilder från Då jag bodde i Jönköping Och Skolan o allting xD... Julafton o massa Shiit xD

 

 

 

Haha KAOS E VI JAG VET xD.... filmad utav Krajciin xD



Del 2 --> 2008  OMG Många bilder.. Allt från Nyår till Halmtad runt runt till tempeltiden o så Hbg festival.. FEster Gamle Port m.m =P

 


Del 3.. 2009 Inga bilder alls typ =(...Lite Bilder Från Liseberg. Varberg, VN 2009


Sist Men inte Minst.. 2009 =).. Våra Födelsedagar xD HAHA födelsedag varje vecka sväär =P... Kolla.. häär =).. Både Min mamma, Min syster,Vinh,Mark,Thach & MIIN xD

 

SLUUT typ xD.. de va lite bilder.. finns fler fler..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0