■ Why Does The Truth Always Hurt . . .?

 

 

Heeejjsaan!

Onsdag nu då... dagen började med att jag va jos tandläkan igen eftr de gick jag till skolan.. skolan va som vanligt... när jag hade slutat, gick jag till stan för att kolla på skor... de fanns 2 par HÖGA skoor som jag ville haa.. men men. inte för att jag kmr använda dom eller ha på mej dom....men fina va dem. mååste hitta ett par som verkligen passar mejj nuu =/... vintern e häär o de kanske inte e så bra att ha klackar när de snöar ?.. kmr ramla.. men skit samma får väl ta den risken.. =).. aja jag om hem o tvätta tvätta...

helt trött nu.. spela poker mellan åt oxxå, spelade såklart med C & A helt roliga e nii.. hoppas ni vet vilka ni e xD hohho lite anonymt här va va va xD  fick en feeeeet diamantring utav ***l*e..Ouuuff... =) vann hela tiden hohoh fick en pott på 91550 xD helt balllt.. vinner abra 200 i vanliga fall (A) rutten e jag jag vet.. nybörjade aiight ? =P..

ialf.. sen hände de ngt som jag dåå inte hade föräväntat mej.... =(...

 

" Känner dig inte ens.. men varför är du så snäll mot mej, så omtänksam.?

Det var inte meningen att sååra dig. Men sanningen måste fram och de blev som de blev..

Det kanske va ett misstag de jag gjorde men den risken får jag ta...

hoppas att du inte tog de allt för allvarligt.. även om du gillat mej länge ha jag inte fått reda på de förrän nu =).. men vänskapen tar typ alldrig slut xD visst ?"

 

Guess who =)..? =P du e den tröögaste jag känner xD AHHAHAHA (Y)


VARFÖR e de så svåårt att förståå siig på er killar ?? =P.. ni sääger aldrig va ni har i hjärtat. ni kanske älskar 1 men håller på med 10 till?.. vad e de för mening då?. tro inte att ni vinner tjejens förtroende elr ngt.. hon kmr inte bry sej...hon kommer tänka att ni inte är trogna elr älskar henne på riktigt även om ni nu säger de.

Jag vet inte.. brukar tänka på de faktiskt varför vi tjejer o killar tänker så olika?.. vissa tjej kompisar till mig vet exakt hur jag känner och hur jag kan tänka bland olika situationer... men vissa tjejer gör inte de ?.. de fatta inte att de gör ngt fel ?.. till och med en del utav mina kill kompissar förstår sig på mej... förhållande?.. hur svårt kan de vara?

Varför ska man ens tycka om någon när man är så ung?.. det är bara jobiigt.. är man ute ser man folk som går hand i hand, helt gulligt... vill oxxåå =(...vill haa ettt förhållande som aldrig tar slut (A).. aldrig bråkar...... alla e ju inte perfrekta xD kanske i natt kan jag drömma om det.

ÅHh.. ibland när man kollar på ching chong filmer ser man hellt GULLIGA KILLAR. de e så romantiska o förståår va tjejen tänken os.v vf kan inte vååra vanliga liv vara som i filmer ?? =P.. fan va najs de skulle ha vatt :D..

 

jag och en kompiss satt och prata lite om detta idag på lektionen =) vissa roliga saker kom upp =P.. men men... har så jääävla ont i huvvet nuu.. vet inte ens va de e jag ha tänkt på  =/...

e trött på ALLLT vet inte vad jag ska gööra, hur jag ska tänka.. . . .  . .

 

 

i've lost myself....

..... (U)



Kommentarer
anna dang thee bäääst! ♥

som sagt så är det så.. och alltid samma fråga. Är alla killar från samma råtthåla? -.-

2009-11-12 @ 11:57:33
URL: http://annadang.blogg.se/
Carro

hahaha Kaos e du Anna xD fyyfeeo... JAg e hungrig =(....



anna tänk om du kunde ha en kille som i filmer HAHAHA !!!!!!

2009-11-12 @ 16:43:39
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0