WHooa Rastlös?



Asså fan-- e skit sugen på att åka till Liseberg imon.. ha inte ens pengar va fan.. 70 upp sen 70 hem inträde 10 o mat o allting.. minst 300? joo jag ha pengar de e bara de att jag e lite snåål nu inför julen! e alltid snål medn ändå.... julklappar o massa shiit.. vill köpa nya saker o såånt -.-".. aja får väl se imon.. jag e ju ändå hemma..  åker den 19 annas -.- ouuff...


kl e 02,35

Ngn som e Rastlös o vill lära Känna mej bättre & veta vad jag gjorde senast?
? hahaha läs dessa 100 frågor & svar

SENASTE
1. Dryck: Nyponsoppa
2. Telefonsamtalet: Hemligbeundrare (A)
3. SMS: Utav Häääo xD
4. Sång du lyssnade på: Fire burning xD
5. Gången du grät: Uhm typ 2 veckor sedan?

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Jaa faktiskt
7. Har någon varit otrogen mot dig: Uhm aa typ? -.-"
8. Har du varit otrogen: Neeej ?
9. Förlorat någon speciell person: aaa Massoor fyfeo =(
10. Varit deprimerad: aa varit sur 2 veckor typ
11. Varit så trött att du somnat sittandes: aa faktiskt

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Vit,Rosa
13. Lila,bäby blååå
14. svart,röd HAHA

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Njaa inte direkt -.-"
16. Fått ditt hjärta krossat: Aaa, lite halvt
17. Skrattat så att du har börjat gråta: aa typ lite (A)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: nee -.-"
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: nee?
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: haha nee i don't cäre
21. Kysst en kompis: Koompiss? aa faktiskt xD

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat : ALLA xD
23. Hur många barn vill du ha: 2 elr 4 om jag e rik så blir de 6 =)
24. Har du några husdjur: Nee hade
25. Vill du ändra ditt namn: Kanske
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: förra? uhm typ ruttnade?
27. Vilken tid vaknade du idag: 12,20 typ
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: jag lyssna på musik o tänkte lite
29. Någonting som du längtar till: Jaaa MKT mest till nästa helg o sen jullov (A)
30. Senaste gången du träffade din pappa: Whoaa länge sen kanske blir i helg =) ♥
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Typ.. Spola tillbaka tiden då man inte brydde sej om kärleken (A)
32. Vad lyssnar du på just nu: I hate love
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jaa faktiskt xD
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag inte kan SOVA!

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Carro
37. Singel/upptagen: Giissa?
38. Stjärntecken: skorpinjon
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Öxnehagaskolan
41. Gymnasie: Almåsgymnasiet
42. Högskola: inte en blekaste aning
43. Hårfärg: svartskalle
44. Långt eller kort: långt typ
45. Längd: jag e kort xD
46. Vad gillar du gällande dig själv: Humor?
47. Piercings: aa Naveln & örat om de räknas
48. Tattoos: Nope men snart =)
49. Höger eller vänster: höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: whoa länge sen
52. Piercing: typ förra året
53. Tatueringen: I Jul elr sommar
54. Bästa vän: Ni vet vilka ni ää
55. Sporten du spelade: oj innebandy,fotboll
56. Husdjur: Hund
57. Vaccination du minns: röda hund elr va de fan heter xD
58. Konsert: räknas teater?
59. Förälskelse: Ouuff Ödet
60. Alkohol du drack: Tequilla + citron + salt

JUST NU:
61. Äter du: Kexchoklad
62. Dricker du: Oboy / varm
63. Är du på väg att: svara på dessa frågor
64. Lyssnar du på: I wanna love you but...
65. Väntar du på: tills jag kan sova & ngn som kmr och leker med mej i Helg =) elr typ kolla film.. väntat i 1 vecka nu =(.. Försvinna HÄR IFRÅN!

DIN FRAMTID :
66. Vill du ha barn: aaa  Klart =D
67. Vill du gifta dig: aa beror på om jag hittar Min drömprins ♥
68. Karriär i åtanke: Städerska?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Ögon elr både och xD
70. Kramar eller pussar: Kramar i vanliga fall men just nu båda =)
71. Kortare eller längre: Aboow Längre ofc
72. Yngre eller äldre: Äldre?
73. Romantisk eller spontan: Inget SMÖRANDE ialf.. typ Spontan -->Naturlig ♥
74. Snygg mage eller snygga armar: Whoa både ?
75. Tatueringar eller piercingar: INGET men annas Tatto
76. Känslig eller inte: Nja beror på
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: -.-" beror på

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: HAHA har nog hänt xD
80. Gjort något sjukt spontant: aa de har jag säkert
81. Tappat glasögon eller linser: Jaa går med 1 Lins varje dag elr e jag hel blind xD
82. Haft sex på första dejten: Nee?
83. Krossat någons hjärta: haha vet inte fråga ?
84. Har någon krossat ditt hjärta: Krossat? inte direkt
85. Har du blivit arresterad: neej?
86. Dissat någon: Jaa helt många =$ ( skämms)
87. Gråtit när någon dött: aaa faktiskt (hund)
88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): nee?

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: aaa för de mesta
90. Mirakel: Kanske
91. Kärlek vid första ögonkastet: Har hänt mej, MEN visade sig att vi inte passa ihop =P
92. Himlen: Haha jodå ;)
93. Tomten: Jaa.. han ska skänka mej Min Drömprins (A) haha
94. Att kyssas på första dejten: Aaa de går?
95. Änglar: Joodå

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: Neej OMG?
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Aa klart.. upp till var och en =P
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: MAAAAAAAAAAT! och min blivande man såklart xD
100. Att posta det här är din 100 sanning: aa de e sanning.. jag e heeeelt rastlös nu xD



jäbbla.. 100 frågor... e skit trött men rätt kul ändå xD
där fick ni reda på 100 olika saker om mej ;D ngt ni inte visste kanske?


Kommentarer
aseng

inte åka utan mig fan :D nästa vecka jag joina dig =)

2009-12-10 @ 18:01:37
URL: http://chengaseng.blogg.se/
Carro ❤

Haha BRAAA..... ha du sovplats då ?? =P..,

2009-12-10 @ 18:03:22
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0