Trött på allt....---> Just want to leave my heart...

HEEEELOOO Peeoplee ! xD



på bra humör idag faktiskt hihih sminkade mej lite innan ja skulle dra te skolan (A),.,,, typ känner knappt igen mej själv =P... lite kul faktiskt o spendera tid framför spegeln o sminka sej (A)... brukar faktiskt inte göra de.. tänker mer typ:
Whooaa kan sova i 30 min till ( typ)

de tar faktiskt bara 15 min för mej (A) kanske mindre t.om .. bilder hann jag med oxxå .. böörjade 11 idag (A)...
O dessutom blir de nya bilder oxxå.. länge sen jag tog lite ego bilder på mej sj xD...



Uhm... aa ska faktiskt ta o läsa igenom Avtals grejjer idag.. fan oxxå -.-".. kan ju ingenting vet int ens va ja ska kunna till pårovet =O... e de bara avtalsakerna elr?.. får nog t reda på de snart xD...

Aight,,,, ska lägga in bilderna så kmr dom väll upp snart xD.  vet inte .. får väl bjuda på dom jag ha tagit .. tog itne så många men men xD.. ALLA ska upp ska inte ta bort 1 ända bild xD..

. ska plugga nu oxxå.. en liten uppdate ikväll ;)




Uppdatering =D..

Okej dagen ha vatt lite seg .. ja ha vatt ute o käkat lite mat o såå uhm pluggad arslet av mej.. fast tro mej ja ha glömt allt nu -.-".. kmr inte ihåg ngt... lite seg e jag.. råkade somna i ca 20 min oxxå.. Hahah... hatar att läsa bäcker.. får ont i mina ögon -.-"... elr aa blir trött (A)..

aja prov imon då.. får se hur de går.. börja kl 9.. vet inte om jag orkar stiga upp..

Ouuff... sväärr.. fick lite smådamp idag... Fatta vilken fucking tålamord jag har elr -.-"... de e som om man ska lura några småbarn att äta upp sin mat elr ngt... så barnsligt!.. orka toffla efter dom va fan..  vf så mkt ansvar för en sån här skit grej va fan? vf inte bara leva livet?... de e ngt jag ställer till mej själv?. mitt svar e : JAG VET INTE!...
känns skönt i ha sällskap men ändå INTE! .. OUUFFF!
säger jag!
bilder från tidigare idag =)..
de va alla bilder ialf.. bjuder på dem ;)  (A).. ouff rätt många när jag kollar tillbaka O.o" HAHAAHAH men ialf klaga inte för de e inte ofta jag lägger upp bilder på mej xD hahaah Peaaace =D ♥








♣ juste?.. fullt upp nu i helg.. vet inte va ja ska göra ?.

  • chilla med nåra vänner? kolla film hemma hos mej o käka godis?.. gå i stan ? kanske kan köpa dom klackarna jag vill ha ? (A)
  • elr slösa pengar o luffa runt i en rutten stad?
  • elr dra och softa i Jkpg?
  • elr packa ihop mina grejjer -.-?.. sommarkläder, vinterkläder ,Viktiga/oviktiga saker Packa ner alla mina FETA nallar? slänga dom t.om?. massssa miranda nallar o sånt -.-"... men ha inte köpt dem sj .. fått dessutom ? kanske inte bör slänga dem? haha.. men iaf..  skruva loss hela hyllan m.m packa ner datorn, slänga sånt som e onödigt m.m
EXTREMT KAAAAOOOSSS
behövver ngn som hjälper mej att packa ihop all detta shittet va fan -.-"... till sist ha jag bara en rutten madrass att sova på o en mobiltelefon jag kan sms med (Y) bra bra. hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0