Ohh.. Jobbbigt,,, !!!!!!!!!!!!!!

hääloo Bloggen!
Rubriken ha inget med detta att göra xD
Whoa God Morgon

Rena Katastrofen e skit trött.. kom hem från skolan nyss -.-"... sitter med 4 mackor o Te med Kossa mjölk i ... Min frukost ?...... äkkli mat i skolan o så hade jag glömt matkortet... Ouuff,, Joobiigt,,,, dagen gick rätt snabbt.. tror ja ska sova lite.. e skit trött.. behööver MEEEEEEEEEER SÖMN!! Faaan Sover Aldrig GOTT nu för tiden =(,,,
ayaa.. ska äta upp mina mackor ,, ska dra på Facebook o spela poker.. ska vinna lite MONEY (A),., om jag lyckas haha.. Uppdatering under kvällen =P

 


 

Yeep,.. har äntligen städat klart nu =D.. Hihih känner mej lite glad faktiskt.. mitt rum ha varit rena katastrofalen xD Ialf.. uhm jag funderar på att göra en ny headen.. gillar inte den jag har nu.. typ.. FUL? Vågar inte byta.. HOho!... aja. en liten tanke jag ha i bakhuvvet typ.. elr aa skriver de i nästa inlägg.. xD

ialf.. uppdatering från helgen...

Lördas?.. typ vi va ute o " fikade " TYP HAAHAH kl va 22,30 typ.. vi gick runt oxxå så kl 23,00 käkade vi typ?,, käkade snitseel elr hur de nu stavas xD... o så gick vi runt lite o frös arslet av mej.. blev cepe mätt -.-"... ialf sen söndag helt trååk.. ruttnade sönder o sov som en griis... de e allt jag gör.. e skit sugen på ett par skor =( fyfaaaaaaaaaaaan... vet inte om jag hinner köpa dem tills nästa helg?.. fuck that shit..ha inte råd med ngt längre =(...ÜBER PANK! får väl önska mej av ngn (A),,,

Juste vi gick i stan lite under söndagen.. uhm jag köpte en julklapp till min gulliga Mor, sen stack vi o käka Kycklingtallrik elr va de heter... sen skulle de gå o Gymma men de blev inte av sen ruttnade sönder till 21,35 sen åkte jag heem.. ouff cepe trött va jag,,aja,,,

ha redan massor att göra nästa helg ser de ut som ?

  • Fredag - GBG-> Bio med några kompissar?
  • Lördag - Liseberg =D
  • Söndag -  Osäker? maybe Fest?
  • Måndag - kanske fest igen om jag orkar
  • Tisdag -  Tandlöka? men tror ajg skiter i de
  • Onsdag  -  Fest igen =).
huller Om buller?.. måste planera ser de ut som.. typ FÖRST e de väl BUDGETEN?... sen KLÄDER?.. Sen PRESENTER? WHOAAAa.!
Whoaa Massor med cash kmr brännas.. ialf slut för detta inlägget hahha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0