Tisdag - Ny Månad , Ny Dag = Nya tag =)

Yeah Love is wicked ♣


HEeeeloo =D.....

Jag ska lägga upp lite bilder från Cindy's fest tänkte jag .. en liten uppdate på bilder xD... bilder från min unges Bday har jag tyvärr inte fått än =(...
aight idag min första skoldag på 1 vecka.. fråga mej inte vf .. =P.... gick på 1 lektion... gympan va ingen med såå stack te bibblan o spelade CS (Y) YES ME LIKE * NOT *.--- Länge sen ajg kriga så aa behööver ngn som underhåller o sånt (A) HEHE

aa sen ha de inte hänt så mkt.. snackat med soppaa =D...... drack faktiskt nyponsoppa idag =) de va TVÄÄÄR GOOTT HOOHO.. inte bra o dricka mkt kanske? men skit samma xD HAHA ! ..sen käka lite skorpor med smör o ost.. sen uhm stack o käka wookade nudlar o lite saker.. å såå aaa inte mkt mer.. xD...

FAAAN orkar inte med skolan imooonn.. seriööst  känner mej helt cepe seg xD....

uhm aa jag ladda upp lite enskilda bilder xD Hohoh... ha inte så mkt att berätta direkt.. lite bilder på mej oxxå =).. HAHAHAA ok cepe bilder ?

Shiet funderar på att dra te GBG nu på freda xD (A) vet inte va ja ska soova men ialf ska hem på lördag =)...Om jag inte hitta ngnstans att soova blir de att jag luffa ute hela natten o sover då de e fest (A) HAHAHA  mys med mina gulliga vänner (A)

HAHA! VET NI VAD?
en speciell person skall visa mej vart de säljer CEEEPEEE GODA KYCKLING BAGUETTER Uppe i GBG
elr ngt liknande xD ska faktiskt slösa pengar på de o kolla om de verkligen stämmer ;);)...

Men de e inte df jag åker upp HOHOH.. ska fiixa lite saker..(A) hoppas de går bra för mej oxxå -.-!... får lägga ut 120 spänn annas  KAOS!.. FATTIG SOM EN ... jag vet inte... men fattiig ialf (A) aja bilder nu =)...


skulle mata Ungen igentligen men de blev denna tjockiisen.. Han ser inte ens kycklinge helt SNE E HAN xD


Kolla tåårtan helt fet xD


nååågra ungdomar / barn som va där (A)


Lala you can stay under my umbrella (A)


Ngt roligt faktiskt ;).


Som sagt... lite kaos.. rumpa hit o rumpa dit xD..minns inte vem som vann .. tror de va Ninh elr ngt (A)


1 December 2009 / BJUDER PÅ DESSA BILDER (A)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0