There's something i Missing ♣

Kännt mej lite ensam de senaste dagarna =(... kännde bara för att skriva detta... he he

jag vet att de e fel av mej att skriva de på bloggen -.-... kände bara för de aight? xD..

 

Problem Kaos för min del just nu... vill ha kontakt med en viss person igen men vågar verkligen inte skriva te den personen -.-"... vad ska jag ta mej till... =(...........behöver den personen vid min sida.. den personen gjorde mej alltid glad.. men de jag såg av peronen va bara att den va jobbig när den egentligen bara ville mitt eget bästa o fanns alltid där för mej? vi hade Mkt som va kul o jag vill ha tillbaka den tiden,, jag e envis jag vet men....=(.. hoppas du läser min blogg o svara mej...jag vet att du ville ta kontakt med mej igen men jag kände för att du skulle kunna gå vidare bara.. sårade mej sj o dej kanske?.. ber om förlåtelse...

Uhm kände bara för att skriva de jag ha inom mej.. släppa ut de eftersom att jag inte kan säga de till dig när du inte finns vid min sida längre... ha förlorat många nära o käära men nuu har jag insätt hur mkt du egentligen betydde för mej som vän.. du hjälpte mej varje kväll med min tröga matte.. jag vet att jag e tröög =(... så e de..

ååhh att jag själv inte ekännde att jag hade fel elr bara insåg hur mkt jag behövde dej ?      DAAAAAAAAAAAMP
Gått mer än 1 år sedan vi pratade,, vet inte hur ja skulle reagera om jag fick se dej igen....



( Likna en apa jag vet -.-" 1 år sedan xD  ) Apan Carro? hahaha
vem ska nu hjälpa mej med min matte o dra skämt när jag e småsur? vem ska bjuda mej på en
" Queens delight"?

Den tröjan du köpte te mej e förstöörd ='( Kaoos.fick den som födelsedagpresent förra året BUHUHUHUHU

. Ha tappat allt du gav mej... haha de du sa te mej hade du nog rätt... " de säger att du ha allt en tjej vill ha"...
Hahaha roligt men sant... glad för dig att du hittade den tjej du sökte efter =).. 
/ / tack för den tiden med dej Fei Loou..elr kanske ( Flodhäst)


ialf... just nu ha jag problem o behööver ngn vid min sida... tack för dom som ha funnits där för mej ♥



Ouuff kom på att jag ska va hos Socc kl 08,00.... ska sova nuu.. Niiite niite


Kommentarer
...

vem pratar du om?

2009-12-11 @ 07:36:44
Carro ❤

Hehe Mina bilder jag la upp e en ledtråd =)

de kanske e du ;)

2009-12-11 @ 15:20:20
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Anonym

haar du fått kontakt med honom nu dåå? :O

2009-12-19 @ 20:58:13
Carro ❤

hehe nee.. ha inte de än.. vet inte va ja ska säga

2009-12-20 @ 00:03:43
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Anonym

vill du verkligen det dåå? vad har fått diig att inse hur mkt han betydde för dig?

2009-12-22 @ 21:17:28
Carro ❤

haha... aja men ialf om du tror att du känner dej träffad så e de nog fel du snacka inte som honom -.- !

2009-12-23 @ 13:38:21
URL: http://chingeliing.blogg.se/
Anonym

wtf! vem har sagt att det e jaag som e haan du menaar? :S

2010-01-07 @ 20:36:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0