Snacka om att vara TRÖTT?

Helloo to my Blogg!

shiet e as trött.. jobbade från 10 till 23,00 idag -.-"...fick samtal från älskling kl 11 men hann inte svara.. hade mobilen i skåpet..=(.. Men ialf.. Älskling ringde mig igen sen då jag hade lunch,, stack te stan o glodde lite i MQ.. snackade med älskling en stund bara... e rädd att hans mobil pengar dör.. så jag sa jag ringer upp han ikväll.. visste inte riktigt va ja skulle säga.. va lite chockad att han ringde faktiskt  hihih helt glad blev jag (A) hööra hans RÖÖST igen♥.. blev nästan tårögd i Affären =$...*skämms* SAKNAR HONOM SKIT MKT =(

så jag sa typ:  jag vet inte riktigt va ja ska säga..jag ringer upp dig ikväll..

sen la vi på.. senare vid 16 tiden kom jag på att jag jobba te 23,00.. älskling sover som en gris dåå..får väl höra av mig imoon...


ialf..

kom hem käkade duschade.. kolla på laptoppar.. ska se om jag ha råd med ngn Innan jag reser..?..

ska nog ta o soova,, nite nite




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0