Make a Decision...

I wanna love you but.....

Ojjj trööött som satan.... vet inte va ja ska börja med xD... i fredags va jag i skolan en stund sen stack hem,.o sov.. sen senare stack jag te gbg sen hem igen på lördag,.,,, kom hem rätt sent op så hade jag inte med mej mitt bankkort heller lite kaos.,.. letade reda efter en jäävla mp3 o present till Anna..allt va klart så åkte jag hem xD,, sov på bussen i exakt 53 min typ.. då jag gick på bussen sov jag tills jag va framme i centralen.. stack direkt till restaurangen o satt där en stund.. de verkade ha tråkigt xD HAHAa sj va jag skit hungrig o vi stack te Bio kl 21,00 o skulle kolla på 2012.. filmen va helt Ok.. början va rätt seg o jag hade lite damp.. va hungrig satt o åt as saltade baconsnacks o popcorn xD.. köpte en sån liten MER dricka för 10 kr.. jag K.T o Ninh satt o delade medans Anna,Ving & Syrran hade en as stoor COLA synd om oss GAHAAH!.. ialf.. filmen va 2 timmar o 45 min lång typ o aa lite segt ibland men de va spännande mot slutet.. filmen va rätt sorglig oxxå dessutom :P blev små tårögd vissa scener men de kom ingen tår xD aja massa bilder... från igåår.. men jag va as trött va helt död o va hungrig... hade nog ADHD DAMP på riktigt skrek o dampade hela natten typ -.-"... sov vid kl 7 ,8 halv 9 ngt... de spelade kort o drack o spydde o näsblod o hit o dit.... jag va helt död som åg i sängen o dampade bara xD HAHAHAa bad andra göra saker åt mej... hjälpte inte ens till när folket spydde fyfan ... känner mej lite dum men jag va verkligen trött -.-".. drack inget heller.. drack 1 glas för Annas skull hoho....

dör utav alkohol nuu -.-"... kan inte ens dricka 1 shot med tequilla,... luktade bara på absolute vodkan... fuck trodde jag skulle spy på riktigt ! HAHAA mes e jag xD aja.. aa bilderna kmr nog upp senare.. inga bilder på mej typ va död så låg i sängen bara xD...bilder på andra ska ni få se ;);)..... Hörs ikväll xD.. ska försöka att plugga nuu.. prov imon -.-".. SATANS AVTAL !!!!


Just a Decision ?


Liiiten uppdate xD

ingen PROV IMOON =D den blev flyttad till Onsdag ! (A), sikkeen tuur

fan va as trött så sov i ca 10 min innan o så skulle jag kolla på da vinci koden men va fucking trött så la mej i sängen o soov... vaknade nyss o ska faktiskt ta o sova igen =).. bilderna från Katastrof festen får ni se imon elr ngt.. kan bjuda 2 andra bilder istället (A)

shiet visste inte hur man höll i en sån här sak xD ser glad ut med dessutom,, blir alltid de om jag får skuta ngn i huvvet (A) hahaha * not* snäll flikka e jag (A)

Photo taken by : Spöke



uhm.. akta er xD så kan de se ut när man bli arg xD.. ( skuta huvvet av er ! Moahaha )
Photo taken by: Spöke



Whooaa glömde nästan visa min lilla tomte jag fick hem oxxå... fan fota den imon elr så kmr ni se han på andra Tröga bilder.. sååg på FACEBOOK att bilderna e uppe xD


Okej de  räcker;  fler Cepe bilder från igår får ni nog se imon.. ska försöka att somna om nu =).. niite niite ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0