OUFF! Snacka om TRÖTT!

OMG.. jag e verkligen trött... känns som om jag ha världens JODBÄVNINg i huvvet =(...

( Nguöi öi..Hay quay ve day ben em )


Sov halv 4 igår.. typ.. skulle logga ut men då kom Tjockiisen in så snacka med han en stund sen stack ajg o sov.. sen vaknade jag av ett samtal kl 7... vet inte ens vem de va o VAD jag sa?.. skit samma.. stack te jobbet.. sen fick ett till samtal.. stack direkt te sjukhuset o va där AS LÄNGE!.. fatta va trååk de va ABOOW!... hade inte ens käkat ngt ens -.- köpte en räksallad o hela kittet för 75 kr elr ngt -.-"... satt o käkade ensam oxxå för kvinnan fick inte äta innan operation. medans jag satt o Åt så skulle jag ringa Upp Bby.. hade faktiskt 22 kr i mobilen o de gick inte o ringa honom =(... ialf pratade med han en stund sen..dog hans pengar tror jag Hihi...

Ialf.. kom hem runt 23,00 AS TRÖTT!.. hon blev aldrig operarad... blir nog sjukhuset imon igen kl 07,00 KAOS Orka gå upp så tidigt.. tror jag skiter i de o jobba istället -.-".. behööver pengar fan HAHA ska shoppa sönder på mellandagsrea NU .. allt e säkert slut när jag e i stan -.-"

Aja.. ska nog dra o soova e skit trött... OUF!...Nite nite ♥

( juste tog lite Egobilder nyss men från syrrans mobil.. uppladdning imon i guess)...

Bilderna från julen kmr snart upp.. huhu kmr hem rätt sent o orkar inte ladda upp så många bilder -.-" LAT U KNOW (A)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0