Onsdag - Me Goes Barnvakt FO SHÅÅÅ*

Hääälloo!.. liten uppdate..

uhhm jag ha inte gjort så mkt idag faktiskt.. stack till stan.. sen hem o tog hand om ungen..-.-!... jobiigt värre... får damp när dom inte vill ÄTA .!... Cepe blir jag, fan va tvungen att MUTA henne med ett telefonsamtal.vi kolla film vi badade o skit xD hon Torkade håret till mej helt soft va de (A).. men jag fick fan duscha hela henne o byta blöja o sånt shiitt..... sen va jag mongo trött så stack o sov från 14,30- 21,00. vaknade o käka....Ingen Hjälpte mej ta hand om ungen ENS... -.-"... fan kmr bli emsamstående mor när jag blir äldre säkert ?? xD BAHAHA!
*Kidding*





Fyfan.. ha tänkt på lite grejer den senaste veckan .. vet verligen inte va jag ska gööra... känns ruttet.. orkar inte med ngt längre.. orkar inte tänka på ngt annat mer än mej själv o min familj.. Fattar inte att de kan vara så skönt att vara ensam ibland xD men ändå man vill ha ngn vid sin sida som alltid finns för en när man behöver.. men allt går inte o prata med alla människor.. såå?.. jag vet inte vad jag vill... Alltid när jag gör ngt rätt för den ena blir de fel för den andra.. elr så blir de sårade? va ska jag göra? folk säger till mej att tänka på mej själv först men de går verkligen inte, Mina vänner o dom som bryr sig om mej går först. så många val,konsenkvenser,förändringar, känslor m.m




Fatta att de finns såå TRÖÖÖÖGA Människor ibland som inte ens kan fatta ENKLA SAKER? Seriööst?.. HALLÅ ingen hjärna or what?. aa men så e de... Chärleek HOHO!!!!!, Bara gå vidare oo ACCEPTERA de dom har hänt? svårt o förstå kanske? ,, rena katastrofalt. FUCK THAT SHIT!

( inget som angår mej, ngt problem en kompiss fick ) --> ey tjejen jag vet att du läser min blogg aight känn dej träffad säger jag xD!



aja nytt ämne nu.. uhm jag satt o bråka i 5 sköna timmar igår samtidigt som jag kolla efter sista mminuten biljätter (A)... vill åka utomlands xD.... sverige e  fan ruttet... de säger att de e klimatkaos elr ngt .. de e SKIT KALLT!..

aaah kmr vara vaken hela natten nu säkert.. yupp..
imon blir de :
  • Tandläkan
  • Sjukhuset
för min del.. kmr säkert dö elr ngt....-> CYA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0