Return to the time when our Love just Begun

BRIIST PÅ RUBRIK! MEN RUBRIKEN ANGÅR INTE INNEHÅLLET xD



Heeeeeejsan hoppsan !... e rätt pigg nu.. vaknade nyss.. fyfeo e DÖD FO SHÅÅ!

HAHAHAAHHAAHAHAHHAHAHHAHAAHAH sitter o skrattar lite åt mitt UNDERVERK xD



haha jag vet MVG i bILD ! HAHAA..

Iaklf jag va lite i stan... köpte faktiskt 1 tröja o inget MER.. vill te Gbg och glo.. men har nog inte tid nu.. vill till Halmstad... o Stockholm för att fESTA !. har jag pengar?

Ialf.. fest.. man måste va fin klädd? WTF JAG HAR INGA FIN KLÄDER =O !!!!!!!!!!!!!!!!


aja... bilder från en del av början på jullovet!


Vi i Gbg.. skulle snart dra te Liseberg xD


Haha Liseberg helt KUL va de ;)


Aa va tvungen att klippa hans håår.. de va EXTREMT MKT!.. Kolla bilden i mitten på golvet.. AS MKT HÅR!
Klippte om hela frisyren typ. men tog grunden som MALL. =).. tunnade ut rätt mkt xD


Efter de stack vi till stan o skulle köpa Julklappar =D



Stack Te VING efter Knalle.. alla hade nog kul men jag hade TRÅÅK! HAHA...


Denna bilden vet jag inte riktigt vilkden dag men aa.. CARROS ASIATISKA JULMAT (A)
Syrran & Han bråkade om Min MAT HAHAHAAH! KAOS


Avslutnings bild.. =)... Vi stack o fotade lite xD... fina bilder ;);)

Fler bilder finns på Facebook xD HAHA.. inte alla men vissa xD

Håll utkik efter den bilden då jag hoppade och sen låg ner o gjorde armhävdning o sedan hoppade jag upp igen o gjorde en klapp i luften sen ner igen HAHAHAA FET (Y)



Har faktiskt lite bilder från Julen oxxå.. men har inte fått bilderna så vi får se när dom bilderna ploppar upp på bloggen ;);)..  aa juste ha bilder från discot oxxå men tjejen hittar inte ngn jäävla KABEL till kameran så aa.. shiet.. !.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0