Whoaa Old Times = KAOS

haha kikade in i min blogg lite snabbt o såg att jag hade fått en ny header ;)..haft lite besök här hemma och tack till dej gumman.. ser att du gillar att pilla med min Photoshop o mina bilder -.-"? haha
=)... kmr nog inte vara hemma ikväll.. får se hur de blir ;)... HÖRS

SUGEN på bakelse =(



Beep, beep, oh look, now there goes my phone

Uppdatering...

Yepp stannar hemma inkäll.. lite trött för utgång -.-".. kanske ska ut imon istället o chilla med mina vänner..=D längesen jag träffade dem xD..gulliga som kmr o hälsar på mej (A) o slå vad om att de blir nya skor imon igen ;);).. vill ha ett par för 500 elr för 700 =( Åhh no money .. hihih Min gulliga & SNÅÅLA Griiis skall bjuda mej på Pizza imon får vi hoppas.. o att Griisen kmr ;)

Ialf..NUU ha jag spelat slut på mina Poker pengar xD HAHA från 3 Mille tilll 10 ? hoho kan inte spela ngnstans xD.. känns rätt skönt men ändå inte -.-"... när man ha pengar så tigger dom som FAAAAAAAAN!... när man inte har känns de lite svårt hoho.. ska försöka att vinna upp allt igen o så vara SNÅL (Y)

Hum hum.. ska lägga upp lite bilder på syrrans Nya frilla... =)..




Ialf.. Aboow.. ha lite Små ryck fel nu -.-"..PROBLEM KAOS FÅ SHÅ!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0