Kortfattat om de senaste veckan

Heelloo to my blogg =)

yeep.. jag vet inte riktigt va ja ska böörja.. ahhaa ha haft kompissar hemma hos mej o så ha vi köp julklappar o sånt... uhhm. aaa tagit massa foton ha vi gjort.. =D.. uhm vi stack te jkpg o kollade på min " blivade" skola... HELT RUTTEN VA DEN!... smutsig o OFRÄSCH! fyfeeeo,, aja aa sånt får jag väl stå ut med i 1 år haha..
ialf... de va mongo kallt o vi tog masa foton i snön.. shiet... aja aa bilderna kmr väl upp snart hahaa

åkte upp till Bby under måndagen (21/12-09 ) o va med han ♥




WHooaa! berättelsen e nog lite ihop blandat. kmr nte ihåg så bra men men xD, mkt o läsa ska ni veta xD
( vet inte om jag bör berätta men ialf,, känner bara för de ),,CUUZ jag tkr de e MINNESVÄRT=)

21/12-09.. :
kom rätt sent typ men inget spc hände..vi gjorde inte så mkt =P...vi va i stan med mina vänner som jag träffade på bussen.. stack o köpte ett par skor & sen va jag med dem en stund o vi käkade i BK.. Bby fick ont i magen eftersom att han åt så " snabbt" antagligen HAHAA!... elr så va han för hungrig (som han sa).. inte en blekaste aning men men xD..
( kul o reta dej ibland min lilla köttklump ) ♥

22/12-09:
Vi gjorde nog inte så mkt heller..minns knappt O.o"...tror jag börjar bli senil fo shåå!.. men ialf.. ngt gjorde vi ialf hahaahah...

23/12-09-24/12-09:
jag o Bby va hemma o tvättade kläder? så han ha rena kläder till resan,,.. så jag missade fotbollen,, sen senare tror jag vi stack till stan.. skulle byte mina skor eftersom att jag fick fel storlek... vi va där o skulle möta upp nååra vänner o så köpa lite alkohol och köpte julklappar oxxå.. men de blev inget.. gav syrran pengar istället hahaha..=D...
efter allt så gick vi varsin väg. bby gick hem o jag gick med mina vänner sen möts vi på dansgolvet =)...
-discot va helt ok.. de viktiga va att Bby hade kul o jag oxxxå ofc =)..o jag tror faktiskt vi hade de,, jag kom te discot rätt ssent eftersom att jag skulle till mölndal oxxå.. blev kaos o sånt shitt. jag fröös rööven ur meej jag o Anna gick med klänning o klackar,, utan strumpbyxor.. fyfeeo.. snö oxxå.. riktig kaos,,men aa jag va inne runt 24,00,, Anna kom in senare.. o de andra oxxå.. de va väärsta kallabalik hemma.. aboow.. jag tänkte inte slösa tid på dem så stack in på discot o shääjkade så jag skulle bli varm =D.. de gick bra.. träffade vänner så fort jag kom in ;)..
GOD JUL!

va däår o så dansade lite hit o dit -- träffade mina vänner till slut.. fan 190 kr inkl, skåp.. och 2-3 timmar? riktig DYYYRT tkr jag .. hoho aja skit samma... träffade masssvis med vänner o de gjorde nog Bby oxxå.. han va med sina vänner jag va med mina.. frammåt slutet dansade vi tlsm lite sen gick vi varsiin väg igen...

de blev extremt kaos då jag o mina vänner skulle hitta taxi -.-".. fyfeo.. när vi hittade kostade 400 kr.. så aa vi paya för de va mongo kallt ute.. jag vinkade till bby typ " hej då".. hann inte ens krama han elr ngt -.-" helt tråk o gå utan honom...även om jag e med mina vänner...usch!..men aa han hade sina saker o göra ... vi kom hem sen o alla va hungriga o klagade.. shiet de va cepe kallt i lägenheten o jag låg i soffan helt död o ensam.. sms.ade med bby o han bad mej komma te honom -.-".. så kl 05,35 åkte jag te stan för att va med han.. fyfan snacka om OFFER! hahaah..va skit TRÖTT..
men Bby va gullig ändå som hämtade mej i stan..vi stack hem o sov som grisar..♥


24/12-09:
vi vaknade helt sent... fyfeeo jag va as trött.. julafton dessutom -.-".. Bby's kusin o vissa släktingar kom för att fira jul =D kul o träffa dem.. frammåt kvällen sa han att han skulle va med sina vänner så jagtönkte åka hem så han får spendera resten av tiden med sina vänner istället..

( kanske e tråkigt o va med sin tjej hela tiden ?.. ) --> inte vet jag ahaha..

man kan ju alltid va med sin tjej samtidigt som man e med vänner oxxå elr? elr tvärt om ? hhaa.. aja whatever,,

vi va hemma o spelade kort o käkade o öppnade presenter o tog kort med vår " STORA " julgran hahhaa...men kvällen blev faktiskt rolig =D spenderade min tid med Bby o hans familj =)...julklappar fick jag faktiskt.. =P.. oplanerat... höhö.. sj ha jag vatt skit fattiig så inga julklappar från mig,, skämms faktiskt,.....

men ialf.. jag satt med Bby o spelade kort med hans släkt/familj.. satt med han bara .. gav han TUUUR HOHO,, han vann helt mkt..(A).... helt MYYYYYYYYYYYYS va de ;)...stackars kusin som satt o läste i en " Muskelbok?"
ingen kommentar.. ahhaahh läsa under julafton? usch...aaa de värsta va att de va Bby's bok oxxå... AHHAHAHA roligt att få veta att han köper sånt o läser ;);)... men aa vi sov runt kl 03,00.. trött va jag o dagen va helt mysig =) bara för jag va med Bby hihi hans familj e helt roliga =D ♥

25/12-09: yepp vii sov då som sagt men de vuuxna spelade fortf kort.. hahha de spelade sammanlagt 16 timmar om jag minns rätt? från 21,00 till 15,00 dagen efter typ.. fyfeeeeeeeeeo riktig kaos asså.. de rensade varandras pengar verkade som =P..men de viktiga va väl att ha kul*?. hahaa,,, men aa
jag o Bby vaknade o så packade han o strök sina skjortor..
( helt sööt e du när du e koncentrerad lilla köttklump )
ialf.. han låter nog sööt,, men han ha sina AGRESSIVA SIDOR xD OOUUF,, HAHAA

vi stack ner o tvättade igen.. elr aa lite saker bara.. han strök dem o jag fick vika dem..
* jag kan inte ens vika kläder * ---> HAHAAHA KAOS

ialf.. sen sattjag vid daton lite o så skrev han en liten " inköpslista" för vi skulle dra te apoteket o köpa lite grejjer till resan.. ouff de blev rätt mkt ialf =O,,,, köpte allt. o så stack vi o käkade kycklingtallrik.. Han bjöd såklart eftersom att jag hjälpte han o få lite tur under gårdagens kortspel.. hohoh
650 kr rök på under 1 timme AHAHAH,, typ.
ialf vi delade på 1 tallrik...

sen kom han på att han ville ha lite mer grejjer te resan.. så vi stack tebaka te apoteket.. men de hade visst stängt den delen där sakerna finns.. HAAHAHA de va bara sån recept kassor som va öppna.. hahah..
aja stack hem sen, hämtade upp alla kläder sen strök han dem o sen ladda vi ner film o glodde.. ha sätt den filmen 7 gånger typ " nyckeln till friheten" den e rätt bra tkr jag =P.. men aa lite seg nu för jag ha sätt den så många gånger -.-"... kollade en liten stund så skulle jag åka hem.. huhuh =(.. va skit trött.. o de va VÄRÄLDENS SLASK.!.. ouuff.. inte som i GBG,,, kaos de blåser o sånt men de e inte mkt slask -.-#... aja hem o öppna julklappar . de va allt xD



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0