Huungriig?

Hääällo!

Uhmm.. Uppdatering från fredas

Yeppp jag gjorde inte så mkt i fredas.. va hemma o så lite i staan.. käkade sushi med syster o så köpte jag lite grejjer... funderar på att köpa julklappar nuu .. har inte ens pengar,,, en riktig EKONOMI KAOS !...
Ialf va hemma o ruttnade... sen ville kossan att jag skulle åka te honom så de blev väl så att jag drog upp hit kl 18,00..... sen gick vi hem o ruttna som vanligt?... fram mot kvällen kolla vi film.. typ " The Da vinci code"...
har aldrig sätt den förr faktiskt...kanske ngt i början.. ialf.. vi kollade på den o den va rätt ok.. jag fattar inte hur han dära snubben kan veta ALLTING från jesus tiden o grejjer wtf.. MVG+++ i historia maybe? hohoh aja..



Ialf...Lördag



Uhhm Lördag? hittade ingen julklapp i fredas så de blir Nordstan imon för Mej o Kossan... ska se va jag hittar..resten utav pengarna köper jag SKOOOR!  WOHOO =D...Vill ha en LILA adidas tröja för 700 spänn oxxå... fyfeeeo.. va ska jag ha råd med den -.-" köper nog hellre skor för 700 än en tröja elr? xD....
BTW uhm.... Kossan e cepe (A)... säger han HOHOH...

aaaaaa va o kollade på hans ruttna träning idag -.-". EXTREMT TRÅKIGT!... kom hem o va tvungen att tvinga han att duscha innan han sov.. sen när han stack så sov jag istället?. (A)... sen sov vi o vaknade nyss typ HOHO!...
aja aa vi ska nog ut o fika snart tror jag?.. haha trååk hemma... e HUNGRIG med dessutom.. får väl se om kossan ha pengar o bjuda mej på ngt GOTT.. t.ex stort GLAS MED VARM CHOKLAD?  inte dumt va ??

aja ska stänbga av innan han ser AHAHAHA

aaa juste ! Dessa låtarna jag la upp e hans favvo låtar... listen and enjååååj ♥

 --->My Name is MARK xD

uppdatering senare ikväll kanske.. elr så blir de imon  CYA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0