Happy New Year =)

Bilderna Förklara en del xD fler bilder kmr snart =D ♥





GOTTT NYTT ÅR ÖNSKAR CARRO NG'UYEN & ANNA TR'ANG ♥

Uppdatering!

2009 ha varit ett bra år.. men de ha funnits bättre =)... 2009 ha varit vädligt jobbigt o mkt problem ... mkt av sånt jag inte hade förväntat mig.. t.ex kärlek,vänner,lögner,sviiken,familjen,skolan ?... aa mkt faktiskt..men men.. man får väl tänka på de mest POSSITIVA =)

kan berätta lite kort att jag kom hem nyss (02,30) e faktiskt trött xD..

bilderna o hela kittet kmr nog upp imon o en kort berättelse om min Nyår .. skickade faktiskt SMS TILL ALLA KONTAKTER JAG HADE I MOBILEN =)... Snacka om slut på pengar xD

GOD NATT♥


Kommentarer
aseng

saknar fortfarande ditt sms=)

2010-01-01 @ 02:37:51
URL: http://chengaseng.blogg.se/
Carro ❤

hahahaha den fastnade säkert uppe i rymden ngnstans (A)

2010-01-01 @ 13:50:07
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0