GRATTIS ANNA DANG ♥

Hoho Grattis till dej Anna =D... 17 basst nu ;) stor flikka!!



ha inte lagt upp bilderna från hennes lilla mysiga fest i mitt rum än xD.. bilderna får ni se lite av här nere xD Hohoh.. kan berätta lite först...kanske?...

Ialf. jag va i Gbg o skulle göra lite saker.. de va lite stressigt för mej ,, ville vara kvar egentligen men de blev lite kaos o va verkligen tvungen att åka hem annas missar jag hela hennes bdääy kväll (A)

ialf jag kom hem vid halv 9 o stack te restaurangen, kom fram då de redan hade käkat klart -.-".. fatta ni hur hungrig jag va elr? HAHA aja ialf.. stack på 2012 sen o köpte snacks.. stor popcorn med CEPE MKT SÅN SALT I .
FÖR salt kan jag säga xD men vi käkade

aa juste jag missade skridskor åkningen =(... *SAD*... ialf får åka om ca 1 vecka  Drar till Liseberg o åker Med Bby som han lovade (A)får väl se om han håller =P.. man vet aldrig killar -.-".. dom säger saker ibland bara för att göra oss glada xD haha men Min Tjockiis e nog inte så " hoppas jag",, HAHA! Ialf..

Bilder kmr =D


Skridskor som jag helt enkelt missade


Restaurang som jag missade oxxå


Jag & Ka Thang i Bio salen (A)


På Väg till Fiket efter Bio besöket xD


Fiiket xD hohoh



Hooome sweeet Home xD...helt KAos i mitt rum ska ni veta ,,, Vodka flakan ligger fortf under min säng så ni vet ;);)

hoppas du hade de roligt på din bdäy Anna Dang xD,,,, Much lööp to you ♥



Tomten som ni ser på bilderna fick jag av Älskling
Han vann den tilll Mej när de EGENTLIGEN va jag som skulle vinna en till honom =p.. Tröög e han xD..aja jag tror inte han gillar när jag bloggar om honom men men xD.. hoppas att han inte ser detta då xD....men ja ska nog ta o blogga lite om det ändå BARA för de e minnesvärt ;) ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0