Förhållande & Lessnaa perioder?

De va en vän till mej som ställde mej en fråga.. o den personen villle att jag skulle resonera lite om vad just JAG tyckte om FÖRHÅLLANDE? ( om de e NU-TID elr DÅ-TID spelar ingen roll säger de Jag tkr bara ) ni får gärna komma med åsikter =).. de blir mkt o läsa kan ajg sääga.. men när ni väl ha börjat så går de snabbt ;)

Själv ha jag oxxå en så rätt tråkiog period just nu.. allt e inte som de ska =(.. hoppas de ordnar sig o allt blir som vanligt igen.. saknar de gamla tiderna ♥
att saker o ting skall förändrasmkt under en så kort period..  blir verkligen deppad.. deppad utav att man inte kan ha kvar de man hade..



tkr att jag ha kämpat mkt o gett dej många chanser i onödan.. och om de va jag som hade gjort de som ha hänt mot dej skulle du ALDRIG kunna ge mej en chans att ändra på dej o veta vad felet va... Jag offrade mej.. jag gav dej en chans för att kuna bättra dej o mogna upp.. försöka inse va som e rätt och fel?..

ha du försökt att rätta dej ?... ha du någonsin tänkt att du är i ett förhållande o mååste ta mer ansvar o betee dej som en ?...... ville bara att du skulle lära dej hur framtiden kmr att vara.. händer de 1 gång kmr de att hända igen oavsett,, Man BÖR lära sig utav sina misstag,.. man kan inte vara ENVIS hela tiden.. man kmr ingenstans... även om man e kille elr tjej.. vad spela de för roll? ( vän's berättelse ) fast skriver i jag form =P

de ända förhållande går ut på är att man ska ha tillit till varandra o komma överens?... e de så?...


Jag förstår inte... vissa perioder e man bara överkär.. vissa perioder tänker man att de aldrig kmr funka.... jag menar inte mig själv.. alla mina vänninoor snackar om samma saker.. den lessna perioden e ju under VINTERN då de e mörkt o kallt... ( ensamt)...?...
även om man ha föhållande elr inte?.. man behöver ngn vid sin sida.. ngn som håller en sällskap..


För er som ha förhållande? ibland kan de väl kännas som om er Partner inte bryr sig om er även om de gör de?... man vill att de ska bevisa de mer... men HUR?..( de kan hända att jag tänker så oxxå )..


de värsta e då en utav er förändras .... kännslorna blir inte desamma?..joo de har hänt mig med.. Enligt MIG så tkr jag att vissa killar väärsta SMÖRAR i början o e skit snälla.. leker sööta.. de e väl så tjejer tkr om?.. men efter en tid så börjar de förändras o deras riktiga JAG kmr fram?... blir de samma sak då?.. Njaaa.. jag vet inte riktigt... förösker man att börja om så måste man ju lösa allt först? kanske lära känna varandra mer elr ngt liknande?..

jag vet inte.. ha aldrig tagit ngn PAUSE i ett förhållande.. ha inte haft många förhållade så vet inte hur ja ska svara?.. men så som JAG tkr så e de kanske onödigt med Pause?..

Lixom.. okej Pause kanske är bra? ger varandra tid att tänka? men vf kan man inte bara lösa de? vill man fortsätta att vara tlsm.. så ska man kämpa för att hålla de man har.. Om man inte tkr att de funkar så gör slut?... så e de KLARt... va hjälper en pause?.. man e i mitten?. man kanske tänker att man e BUNDEN till ngn?.. man kanske inte känner sig lika fri?.. så tänker jag om PUASE... enligt MIG så skulle jag ha valt mellan SLUT elr FORTSÄTTA.... kännslorna försvinner väl? ngn kanske tänker att aa de e bara pause mellan mig o den personen . tänk om den andra håller på med ngn annan ? o den andra blir sårad?... va e de för mening?..... aja aa

Just detta förstår jag inte riktigt (A).. kan tyvärr inte svara mer än så här =P..
( tkr du att de inte funkar mellan er så gör slut? vill du inte förlora honom så prata om de?. förösk att lösa de? vill han ta en Pause så tänk efter... e de inte lika bra att göra slut? elr bara fortsätt? då e de ett KLART SVAR. ingen missförstår ngn? )'

Om ngn hade sagt de till mig skulle jag ha sagt --> Lika bra att se de som om de e slut?..




Mitt förhållande e mitt PRIVAT
.. men kan ändå berätta lite smått kanske?... Många säger att vi ser bra ut o sånt.. visst blir glad utav de=).. Men ibland e de inte så som de ser ut?..

Uhm jag o Min Lilla pojk lever våra liv o aa jag tkr de funka?..jag ha alltid kul då jag e med honom.. Alla e ju inte perfekt o inte jag heller så inget man kan klaga på egentligen...men man kan anpassa sig efter varandra,, Vi båda e envisa de e vi ,, Då försöker att lösa de  Höhö.. elr så krigar vi =).. boxxas o sånt xD skit kul ♥

jag vet att ni har sett oss, mina vänner elr dom som känner mej o jag inte känner dem?..
o alla ha olika åsikter..allt flyger runt..
  • Jätte söta?
  • Han bryr sig inte om mig?
  • lyckliga tlsm?
  • Jag tänker mer på min kille än mig själv?
Aa jag ha hört mkt.. alla tkr ju olika? o klart jag bryr mig om va mina vänner säger till mig. men de hela går ju ut på vad JAG tkr? ialf slut om snacket med mig o min Lilla pojk xD..
HELHETEN =.. JOo JAg Tkr Om honom ♥ Mitt Allt

sluta tro massa annat =P.. fråga inte mer heller om mitt förhållande  tack..

Uhm.. kan ju börja med attt alla PAR/ FÖRHÅLLANDE... bråkar ngn gång?.. Och efter varje bråk så har man väl löst en sak? o man kmr närmre varandra?.... oftast blir de ju så?..

En tjej frågade mej va hon ska göra ifall hon åker upp till hennes kille o e med honom.. så säger han att han ska ut med sina vänner?..  Då tänkte jag.. WTF? ska han lämna henne hemma elr ska han fråga om hon vill hänga med elr ska han vara hemma med henne?? asså självklart ska man frååga? man ska planera tlsm med sin tjej oofta man låter sin tjej tänka så ens? Jag nämner ditt namn..

" Elin ".. tkr du inte att han ser upp på dej o uppskattar dig så gör slut?.. asså Alla har en hjärna? ingen kille kan tänka så? och om de gör de? så betyder de att de inte bryr sig om sin tjej elr har känslor för dig? har man äkta känslor lämnar man aldrig varandra på de sättet... så ser jag de ialf..

Själv tänker jag oxxå så?.. ibland när jag e med min kille så känns de som om han inte får sin tid att vara med sina vänner? han kanske tkr de e tråkigt att vara med sin tjej hela tiden?...

( man bör inte tänka så men de ser ut så oxxå )..


Om jag skulle föreställa mig andra killar så tänker jag typ så här....
vet inte ens vf jag accepterar de FEL de gör?...? Ibland undrar jag..

(de jag gör? alla de chanser jag gett.. skulle jag någonsin fått de chanserna Utav honom?)

om de hade hänt honom tror jag KNAPPAST att han skulle ge mej en andra chans att förändra mig o bättra mig.. de hände en sak en gång och jag gav personen en chans,,, men den personen gjorde samma misstag igen så
till sist backade jag.. jag hade tappat kännslor.. rätt mkt.. för jag visste att personen hade valt den rätta vägen att gå.. så jag gick vidare with no regret =)... men till sist så blev de kaos.. o vet inte va jag skulle göra. bör jag fortsätta även om jag hade tappat känslor?.. Mmm de gjorde jag..


men ibland tkr man synd om folk o bara vill ge dem chanser.. men ändå sårar man sig själv?..
Många ( spc) tjejer brukar tänka att De kämpar för sin Kille för mkt och inte får ngt tillbaka
? till sist blir de bara De som blir sårade?.. OFTAST!
Samma sak för killar?.. Svårt att förstå sig på dem ibland..

Vissa killar RESONERAR hur allt ska vara.. väärsta planerar allt o gör allt för den man älskar.. Vissa vet inte hur de ska göra?.. vissa kanske inte ens bryr sig om de tar slut ? =O..
en kompiss till mig( kille).. skriver väärsta planeringen till mig då de har hänt ngt med sin tjej? de e värsta bra tkr jag... han HATAR ATT SE SIN TJEJ VARA LESSEN ELR NÄR HON GRÅTER!...
blev lite tårögd då han sa så för jag ha aldrig hört ngn kille säga så till mig... helt gulligt va de,,.hans tjej e min vän så aa han ha fått såt ut mkt.. tex. blivit slagen av tjejens föräldrar? höra massa skit om honom t.ex. att han bara e ute efter SEX m.m? jo de finns väl vissa killar som bara tänker på sånt men han här e riktigt SNÄLL! en sådan kille skall man ha.. (Y),,
Gubben lilla bara så du vet e du en riktig bra kille som kan hjälpa din tjej o alltid finnas för henne när hon behöver dej.. du skiter i vad andra tkr o tänker om dej bara de e du sj som vet sanningen,, =).. Finns för dig om du behöver mej-..

tror ja ha skrivit rätt mkt.. men aa jag ha lätt för att skriva de jag tkr.. inga svårgiheter ,, men om ja ska SÄGA de så blir de svårt att uttrycka mig.... Vissa förstår mig precis.. vissa förstår inte o då ha ajg slut på ORD.. --> alltså jag e tvungen att acceptera de som folk tror bara..
( Va de svar på din frååga ANONYM? )


Kommentarer
......

men hur e det med ditt förhållandet då?

tar inte du pauser :S?

2009-12-28 @ 21:08:18
Carro ❤

SVAR:.. hehe vet inte.. mitt fungerar bra =)..

Nee tkr inte att de behövs, fungerar de bra så varför ska man ta pause?... funka de inte bra så lika bra att göra slut ?? =P... Vad ska man med Pause till?.. under den tiden ( pause) Kanske man tappar känslor? elr aa jag gör nog de xD

2009-12-28 @ 23:15:27
URL: http://chingeliing.blogg.se/
......

HEHE , du kanske har rätt :D

men hehe det e oxå killen ju,

vad tycker du när sin kille snacka med en tjej som om han snacka med sin tjej .?

2009-12-29 @ 00:13:01
Carro ❤

SVAR: hahhaa.. jo men killen e killen.. tjejen e tjejen?.. man gör väl de man tkr e bäst för sig själv ? =P...

vad jag tkr om sin kille snacka med en tjej kompiss som han snacka med sin tjej?... jo jag kan svara om du svarar på min fråga först ?? =P..



Hur kmr de sig att du ställer mig den frågan ? =P

2009-12-29 @ 00:19:53
URL: http://chingeliing.blogg.se/
.......

haha ,säkert ditt svar e som andra tjejer där ute :)

jag ställer det för jag vill veta vad du tycker ,

och att om det stämmer det du sa om ditt förhållandet =)



2009-12-29 @ 01:07:30
Carro ❤

SVAR: haha jasså som alla andra tjejer där ute? men SNÄLLA?. vilken pojkvän snacka med ngn tjejkompiss på samma sätt man prata med sin tjej?.. asså en gräns finns de väl? ( joo de finns säkert som gör så?).



vad e annas skillnaden mellan flickvän/pojkvän och kill/tjej kompissar?..



Känslorna avgör nog hur man vill bete sig mot den man tkr om..? vet inte riktigt va ja ska svara... vad tkr du själv?

2009-12-29 @ 01:11:26
URL: http://chingeliing.blogg.se/
,,,,,,,

hehe okk,

då e din förhållande verkligen bra som det ser ut ,

jag vill inte ta det illa upp men vet du vad??

lycka till du , hoppas ni fortsätter som ett riktigt bra par , för jag har inget att säga mer , du kommer snart inser vad som e fel sen ......



ps, hhaha allså jag vill inte säga något negativ om ditt förhållande , men har koll på din kille :D

2009-12-29 @ 01:22:14
Carro ❤

Mm joo verka som om du känner honom.. o jag tor jag vet va de e du vill komma fram till.. kan vi typ prata lite privat ?... =P kontakta mej för ajg vet inte vem du ee...

2009-12-29 @ 01:36:35
URL: http://chingeliing.blogg.se/
namnlös

Har en åsikt....



Om jag ska vara ärligt så tkr jag inte att din kille är den personen som du "strävar efter"...

Han är en person som är efter en "sak" från dig...

Men du accpeterar det ändå...

En dag du SJÄLV kmr inse att du har begått ett stort misstag som du aldrig glömmer...

Det kan hända att han begär fler chanser så tror inte att det är över när du har gett honom så många chanser..

Vet du? även om han har dig som flickvän är bara att ligga med dig men bakom hans rygg han håller på med andra tjejer..

Ett tips att dumpa honom för att, förr el senare kmr han SJÄLV att såra dig...

Även om du älsKar honom så mkt gör det, för du sårar dig sj annars!

Du förtjänar bättre killar än vad du tror!!!

Din kille vet att du är lättfångad drf han tänker att han kan få dig i ****** när som helst !

Drf bör tjejer vara SVÅRFÅNGAD helst!

Detta skriver jag bara för att hjälpa dig å inte sårar dig sj...

Du kmr att begå ett stort misstag annars, det var allt jag ville säga!

Hoppas att det hjälpte dig iaf, inte för att jag vill att ni ska göra slut utan bara för din egen skull bara, så mkt som han har sårat dig....

Ps! funderar efter!

2010-01-07 @ 19:52:33
Carro ❤

SVAR: haha jag sa te dig att höra av dig ju?.. vet inte vf du inte skriver ditt namn elr kontakta mig? verka som om du känner oss båda ju?...

vi kanske vänner elr ovänner? vet inte? bara skriv till mig... skulle vilja snacka lite.. du kanske kan ge mig bättre råd än detta?.,,.



Va de inlägget som gjorde att du skrev så här elr är de efter hur du känner mig?



TACK ialf

2010-01-07 @ 21:51:20
URL: http://chingeliing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0