Äntligen lite friskluft

Hälloo ska blogga lite om dagen dag (A)... fyfan känner mej lite stresad nu.. kl e 21,32 o jag måste hinna blogga om en massa känns de som =P..ialf


Låten påminner mej om min snåla griis (A) ( pizza på fredag ;) )

dagen började med att jag skulle te skolan första gången på 2 veckor -.-".. men de blev inte av eftersom att jag inte kunde sova förrän kl 05,13.... tänkte smsa Åsnan o be han vakna men aa gjorde inte xD.. sen när mamma skulle upp o jobba så fick jag lite godmorgon sms av olika människor.. va verkligen trött... somnade då alla hade gått.. sen ha jag bara vatt hemma i 2 HEELA VECKOR! asså dåliiig sömnn o så e de mkt som ha hänt lite svårt att glömma lixom 8-). typ massa papper hit o dit o ingen skåpnyckel o försäkring o datorer.. så aa har missat en jäävla saker i skolan !.


ialf uhm.. jag fick dra te stan idag =D.. HOHO helt ROLIGT va de... känns som om jag inte ha vatt i stan på 1 månad snart xD... Köpte faktiskt ett par skor för 600 kr (A).. kostade 1199 egentligen(A) jätte gulliga va dem xD... håller på att spraya dom nu så orkar inte fota på dem men ska ha på mej dem imon så fotar när jag ha på mej dom (A).. Hoho.. kan ta o slänga mina äkkliga o ruttna skor nu xD känns helt skönt =)

uhm jag köpte en donut's oxxå =O.. WHOAAA as goood... xD.. uhm vet inte va ja ska berätta mer?.. fick lite damp då ajg va i apoteket.. skulle köpa en sak o så måste man ha legitimation.. e hon störd i huvvet tänkte jag?.. mitt personnummer o sånt räcker sa de senast jag va i den större apoteket.. o nu e hon kärringen helt sträng

" tänk om du tar någon annans personnummer o lär dej in de o tar ut andras recept"

FUCK THAT SHIT!


jag typ: e du trög? skit i de då jag sticker.. så stack jag xD!... gick te den större apoteket o fick ut saker utan att de fråga efter leg.. Cepe fan xD!.. ska skaffa leg bara för de.. ha tänkt att göra de länge men e för LAT för att ta några fotografier xD 70 kr med dessutom -.-".. kan äta på restaurang elr ngt istället xD...

aja aa kom hem o käkade,, sen blogga lite om Anna's Bdäy o så blogga jg nu igen xD vet inte om jag kmr blogga senare ikväll xD kmr att vara vaken skit sent idag igen.. e hemma imon å på fredag xD.. fattig  nu =(... vill åka till ngn storstad o köpa julklappar.. men e helt pank -.-".. Helgen kmr vara rutten för mej =(... aight de räcker nu.. ska faktiskt ta o göra lite NYPONSOPPA ha faktiskt kommit över TE med kossa mjölk =).

Aja vi får hålla på Ninh att han ta körkort nu på fredag xD Hohoh lovade honom en hårtvättning o fixxa hans hår som han häära !.

( shiet killen e lite små söt tkr jag (A) )



uhm aja hörs väl ikväll igen om jag ha tråkigt xD... annas säger jag God natt ;)


kl 21,49 Jag bjuder ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0