✖ Fre,Lör,Sön - Hihi Underbar Helg <3

 Helloo !

Min helg ha varit helt Rolig xD...

Fredagen :  kom bby lite sent.. men de gjorde inget, vi va uppe o kollade på film till 3 elr ngt.. så de blev en kort dag..

                                                 
 
Lördagen : Vi vakna och gjor ingenting typ, vi lata oss.. eller ättre sag bby lata sej i min säng..-.-".. tvinga med han till Knalleland.e de verka som om han inte orkade =P... till sist fick jag upp honom.. och vi stack te stan för att köpa Bio Biljätter. Vi skulle kolla på  " Inglourious Basterds " kl 21,00.. Filmen va helt OK.. jäävla Hitler Film HAHA!!! aja what ever... kul o kolla Bio med Bby även om filmen SÖG  (A)... Men aaa sen skulle i dra till Knalleland ( Shopping Center TYP) sen, och så här gick de till inne i stan:

jag: Bby ska vi ta bussen elr ska vi gå?
Han: Men e de Långt dit då?
jag:  aa Typ..
han: Hur långt tid tar de med buss?
jag: typ 5min ? O.o"
han: Men Åhh! då år vi.. d r väl ta 15 min eller något...
jag: aa men aa okej då.. skyll dej själv. klaga inte sen,,,
han: Jaja Okej

hahaha... till sist gick vi.. Oh gissa vad som hände?...jooo de REGNA  Cepe värre men aja xD.. när vi väl va framme träffa vi IZZA..vi gick i rundor o sen stack vi hem te stan för att äta PIZZA!... Och aa Min Bby hittade en Ny tjej på Knallen som tyckte han va snygg ? O.o".. AIIGHT! hahahaa...


                                        
Söndag: Vakna helt sent typ... bby sov som en Liten Griiis Kultiiing.. hihih <3...jag vaknade för att fixxa
" Thit Kho " ( typ ngn Kött rätt )  sen när allt va klart skulle Bby åka hem =(....



men men =D... Bjuder på nåågra bilder.. typ 1 vecka gammla (A)

 

Kramar från Oss (elr ifrån Mej? )  <3 =D...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0