✖ Fredag - Föörsta Skol Dan O.o"?

Fakk SKolan!... Första dagen?.. trodde jag skulle Dö.....
jag vaknade kl 7 typ. Bby skulle väcka mej kl 06,45 men antar att han glömde ?...  som tur va så kom jag inte försent ialf,,  började kl 8 och de tartyp 20-30 min för mej att gå till skolan.. väärsta låångt... men när jag väl va i skolan hade jag typ ngn tråkig lektion sen hade jag en annan lektion  sen rast sen en lektion till.. sen slutar jag eftersom att jag inte ha ngn IV ( individuell val )
Vi hade väääärsta GENOMGÅNGARNA IDAG!.. känner mej redan DÖD!...  som tur e så har vi inte fått vååra böcker än.. Hihi får nog vååra Bärbar Datorer snart.. under denna veckan tror jag =)... LÄNGTAAAAAAAAAR!..

aa juste läraren bara " när ni ha fått boken ska ni läsa sidan 128-133 . visst e de Lite sidor =D?.."...

FUKK HIM!

Ps.. Saknar dej Bby





Okeej Izzaa... .. Tack för at du skicka denna saken innan jag ska gå o lägga mej ? O.o






Oppps!... va Videon för NORMAL för att lägas upp IZZAA ? HAHAHAHAHA


Kommentarer
izzA

jajajaja turturdruvor har vi här ja =)) hahahahahhahahaha

2009-08-24 @ 22:16:40
ellen ~

awwe så söt din blogg är :*

2009-08-24 @ 22:40:38
URL: http://nobodybutme.webblogg.se/
Mark

Älskar dig såå mkt bby:*

2009-08-25 @ 23:10:27
izzA

ne ne ne :)) HAHAHA

2009-08-26 @ 20:21:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0