★ Måndag - Anna Dang ♥

Hahahah, vill ni veta en sak? Ska bara erkänna en sak, att ANNA DANG ÄR SÅ JÄVLA BÄÄST! Jag menar det! xD
Jag tycker att hon är så jävla snygg, vill bara vara som henne. Anna next topmodel 2010 =]
Men iallafall, vad ska jag berätta mer om henne, hon är såå bedårande, sööt och gullig ^^
Jag skojjar bara, anna häär! Saknat mig va? ;) saknar min carrot skit mkt, gamla minnen .
jag bjudääääääh på denna gamla bilden, HBG festival 2008 efter det blev vår vänskap bara super ;)
miss yaah bby ♥



Kommentarer
Carro + T

hohoh... Underbar Vänskap Gumman <3 =D

2009-09-01 @ 16:04:06
Ninh

OMG jag då, du har inte skrivit nånting om coolingen Ninh och hur han ställer upp för dig i skolan hahaha :P

2009-09-02 @ 21:22:16
Carro

HAHAHA aa okej Ninh... vi tar en bild imon då..såå skriiver jag ett par rader om lilla Diiig ;)..

2009-09-02 @ 21:25:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0